Повернутись на головну

Білінгова платформа "ТОВ НОВА-КОМ"

Обирайте інноваційні рішення для точного та ефективного управління вашими даними. Завдяки використанню хмарних технологій, наша платформа забезпечує сучасний підхід до нарахувань і безперебійний доступ до всіх сервісів, інтегруючи їх в єдиний програмний комплекс.

Чому саме наша платформа?

Інтеграція всіх наших систем

  • Інтегрована платформа обліку створює єдиний цифровий простір для автоматизованого обліку всіх послуг, що надаються різними постачальниками.
  • Єдина уніфікована система даних дає можливість використовувати дані однієї системи в рамках іншої
  • Консолідація даних: оптимізує процеси управління та скорочує час на обробку даних.
  • Високий рівень автоматизації: забезпечує максимальну автоматизацію пов’язаних процесів, що мінімізує ручну роботу та знижує ризик помилок.
  • Миттєвий обмін даними: одразу відображає суми нараховані до сплати у платіжному кабінеті кожного споживача та після оплати автоматично зараховує на їх особові рахунки у білінговій системі.

Модульна архітектура

  • Гнучкі налаштування: дозволяє обирати, адаптувати та застосовувати необхідні алгоритми, методики, послуги та інструменти для кожного конкретного випадку. Окремо та загалом по будівлі або групі будівель;
  • Широкий спектр: виконує нарахування за майже 70 видів різних послуг, включаючи управління багатоповерховим будинком, утримання будинку, технічне обслуговування ліфтів, капітальний ремонт, поводження з відходами, інтернет, кабельне телебачення та інше.
  • Актуально та важливо: виконує розрахунки вже за новою Методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг.
  • Автоматична генерація: формує максимальний обсяг даних та параметрів, необхідних для обліку спожитих послуг.

Точний облік

  • Індивідуальні рішення: використовує потрібні параметри для кожного конкретного випадку ( загальну або опалювальну площу, відповідні параметри будівлі, кількість зареєстрованих осіб, дані від різноманітних засобів обліку, норми споживання та інше);
  • Точність до дня: веде всі розрахунки з максимальною точністю, враховуючи всі можливі фактори, включаючи зміни ( тарифів, кількості зареєстрованих, дати передачі показників приладів обліку, та інше) декілька разів за місяць;
  • Деталізація: дозволяє виділяти з тарифу окремі складові та нараховувати за кожною складовою окремо;
  • Багаторівневий облік: враховує показники за декількома приладами обліку за одним особовим рахунком та за різними приладами обліку (вузлів комерційного та розподільного обліку), а в окремих випадках - розрахунково.
  • Запобігання некоректного вводу: враховує всі фактори, такі як повірка приладів, коректне введення даних, і навіть обмеження на введення некоректної інформації.

Широкий функціонал

  • Перерахунки та штрафи: система дає можливість здійснювати різні типи перерахунків за будь-який попередній період, а також автоматичне нарахування пені та штрафів відповідно до законодавства.
  • Аналітика та звітність: пропонує більше 150 різних видів звітів для детальної аналітики та управління, включаючи аналітику щодо боржників та автоматизацію обліку договорів.
  • Юридичний помічник: забезпечує проведення досудової роботи (формування боргових попереджень), ведення претензійно-позовної роботи, окремий облік судових справ з історією подій щодо обліку суми боргу, штрафних санкцій, судового збору: за період для подачі до суду; за рішенням суду; ДВС.
  • Багаторівневий облік: в електронних рахунків для оплати споживачам за кожним видом послуг /призначенням платежу.

Доступність та безпека

  • Веб-інтерфейс: доступ до сервісів через веб-інтерфейс без потреби встановлення додаткових програм.
  • Цілодобова доступність: хмарні технології забезпечують цілодобовий доступ до сервісів для організації дистанційної роботи користувачів.
  • Високий рівень захисту: забезпечується багаторівневою системою захисту, що включає аутентифікацію, резервне копіювання та шифрування даних, .зберігання даних, захист від несанкціонованого доступу, тобто від загроз порушення конфіденційності та цілісності.
  • Права доступу користувачів: мають рольову модель з функцією управління та надання відповідних прав користувачам. Різна інформація доступна різним групам користувачів, ґрунтуючись на їх профайлі та метаданих.

Приєднуйтесь до нас!

Відкрийте для себе нові можливості ефективного управління складними процесами разом з ТОВ НОВА-КОМ. Довіртеся нашому досвіду та інноваційним рішенням, щоб забезпечити стабільний та зручний сервіс для ваших клієнтів.

Logo
Адреса :
Україна, 50006, м.Кривий Ріг, вул. Степана Тільги 11, прим.1
Телефони :
(довідково-інформаційна служба)

мобільні

+38(067) 000-14-88

+38(067) 703-00-13

стаціонарні

+38(05643) 99-0-204

+38(05643) 99-0-205

Графік роботи
Пн-Пт з 8:15 до 17:00