Питання, які часто виникають
1
Як зареєструватися на нашій платформі?
Просто - натиснути на опцію «Зареєструватись», внести ПІБ (керівника або уповноваженої особи), вказати електронну адресу та створити пароль, погодитись з умовами використання та політикою конфіденційності. Після чого, на вказану адресу буде надіслано лист з посиланням для активації акаунту до якого необхідно внести реєстраційні дані з використанням ЕЦП або вручну.
2
Чи можливо вести у одному акаунті декілька організацій?
3
Яку кількість будинків можливо вести у одному акаунті ?
4
Чи можна додати нових користувачів?
5
Як виставляються рахунки для оплати мешканцям?
6
Як їх сплатити ?
7
Як сформувати пакети документів щодо загальних зборів?
8
Як доводити повідомлення, листки письмового опитування та голосування до кожного співвласника?
9
Як формується документи для проведення зборів у декількох будинках, якщо питання будуть розглядатися різні?
10
Чи є можливість вести бухгалтерський облік?
11
Чи є можливість вести бухгалтерський облік якщо до ОСББ входить кілька будинків?
12
Як верифікувати організацію?
мобільні
+38(067) 000-14-88
+38(067) 703-00-13
стаціонарні
+38(05643) 99-0-204
+38(05643) 99-0-205
ТОВ "НОВА–КОМ" 2024 р.