Повернутись на головну

Політика конфіденційності

Завантажити документ

1. Загальні положення

1.1. Визначення термінів, що вживається у даній Політиці конфіденційності наведені в Умовах публічної оферти.

1.2. Ця політика конфіденційності (далі - Політика) регулює відносини між ТОВ "НОВА-КОМ" (далі - Адміністратор), що зареєстроване та діє відповідно до законодавства України, та Заявника/Учасниками (далі також – суб’єкт персональних даних), відносно збирання їх персональних даних, використання персональних даних, обробку і передачу у разі використання Web-порталу Адміністратора з метою, передбаченою в даній Політиці.

1.3. Дана Політика застосовується тільки до Web-порталу Адміністратора. Адміністратор не контролює і не несе відповідальності за сайти, застосунки третіх осіб, на які Учасник/Заявник може перейти за посиланнями у разі їх доступності на Web-порталі.

1.4. Адміністратор може змінювати умови цієї Політики. Зміни, що вносяться до Політики, публікуються на цій сторінці. При внесенні змін до Політики конфіденційності, Адміністратор повідомляє про це Заявника/Учасника шляхом розміщення нової редакції Політики конфіденційності на Web-порталі. Для питань щодо Політики конфіденційності, Заявник/Учасник може зв'язатися з Адміністратором, використовуючи адресу електронної пошти: office@novakom.com.ua.

1.5. Всім Заявникам/Учасникам необхідно ознайомитися з Політикою, щоб розуміти, яким чином Адміністратор збирає, обробляє персональні дані, і які заходи безпеки ним застосовуються. Якщо Ви не згодні з даною Політикою конфіденційності та її умовами, то Ви маєте залишити Web-портал і не користуватися ним.

1.6. Користуючись Web-порталом, Ви приймаєте умови цієї Політики та надаєте дозвіл Адміністратору здійснювати обробку персональних даних згідно з її умовами, цим Ви також надаєте згоду на обробку персональних даних та підтверджуєте, що є повідомленими про порядок, мету, а також інші умови обробки персональних даних відповідно до ст. ст. 6, 8, 10, 11 Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон).

1.7. Ви також визнаєте та підтверджуєте, що маєте достатню правоздатність та дієздатність за законами вашої країни для прийняття умов цієї Політики та надання згоди на обробку персональних даних на умовах, що тут викладені.

2. Визначення понять

2.1. Всі визначення, наведені в цій Політиці, які не описані в даному розділі, мають таке ж значення, як і в Умовах публічної оферти, яка доступна на Web-порталі https://nkplus.com.ua, а також в Законі України «Про захист персональних даних».

2.2. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.

2.3. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються.

2.4. Володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом.

2.5. Розпорядник бази персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця.

2.6. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.

2.7. Обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.

3. Збір та мета обробки персональних даних

3.1. У процесі своєї діяльності Адміністратор збирає персональні дані з метою забезпечення реалізації відносин у сфері надання послуг та комунікації.

3.2. Персональні дані передаються Заявником/Учасником Адміністратору тільки у разі його на це згоди.

3.3. Адміністратор здійснює обробку персональних даних тільки у випадку їх заповнення/внесення та/чи відправки Заявником/Учасником самостійно через спеціальні форми (форми зворотного зв’язку), які розміщені на Web-порталі.

3.4. Заповнюючи відповідні форми та/чи відправляючи персональні дані Адміністратору, Заявник/Учасник тим самим надає свою згоду на обробку персональних даних, з даною Політикою і умовами обробки даних відповідно до даної Політики, а також підтверджує той факт, що має права на передачу персональних даних третіх осіб та гарантує, що надані відповідно до умов даної Політики дані, не обтяжені вимогами третіх осіб, що Заявник/Учасник є володільцем відповідних прав на дані та має всі необхідні дозволи від інших правовласників, при чому такі дозволи не повинні ніяким чином обмежувати права Адміністратора або викликати перепони під час використання даних у відповідності до умов даної Політики, а також відповідає за дотримання цієї гарантії.

3.5. Адміністратор здійснює обробку тільки тих даних, які усвідомлено та добровільно надані Заявником/Учасником з метою користування Web-порталом, що відповідно до законодавства є згодою суб’єкта на обробку персональних даних у відповідності до сформульованої в цій Політиці мети їх обробки, а також тих, що були отримані Заявником/Учасником як володільцями/розпорядниками персональних даних від інших суб’єктів персональних даних – співвласниками об’єднання багатоквартирного будинку.

3.6. Адміністратор є володільцем персональних даних Заявника/Учасника, які збираються ним відповідно до п. 3.9 цієї Політики.

3.7. Адміністратор є розпорядником персональних даних співвласників об’єднання багатоквартирного будинку, які обробляються ним відповідно до п. 3.10 цієї Політики.

3.8. Учасник є володільцем персональних даних співвласників об’єднання багатоквартирного будинку, які можуть надаватися Учасником Адміністратору для їх обробки з метою, визначеною п. 3.10 цієї Політики.

3.9. Персональні дані Заявника/Учасника, що збираються Адміністратором:

Персональні дані, що збираються Мета збору
1. Через реєстраційну форму під час реєстрації/входу до Особистого кабінету на Web-порталі:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- адреса електронної пошти;
- мобільний номер телефону
1.1. Реєстрація на WEB порталі
2. У процесі користування Заявником/Учасником Онлайн-сервісами:
- час доступу до сервісів, тип пристрою, що використовується для входу, IP-адреса, а також інша інформація про дії Користувача.
2.1. Виявлення та виправлення технічних помилок у роботі сервісів, моніторинг загальної та індивідуальної активності Заявника/Учасника під час користування сервісами, щоб зробити Онлайн-сервіси безпечними, захищеними і зручними. Належне пристосування сервісів до потреб Заявника/Учасника та оптимізація їх використання.

3.10. Персональні дані, що обробляються Адміністратором:

Персональні дані, що збираються Мета збору
1. У процесі користування Учасником кабінетом на Web-порталі:
- адреса місця проживання або адреса нерухомості, що перебуває у власності співвласника об’єднання багатоквартирного будинку;
- інформація про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання співвласника об’єднання багатоквартирного будинку;
- інформація про: прізвище/ім’я/по батькові співвласника об’єднання багатоквартирного будинку;
- інформація про паспортні дані/дані свідоцтва про народження, свідоцтва про смерть, тощо співвласника об’єднання багатоквартирного будинку;
- правовий режим (статус) користування приміщенням співвласника об’єднання багатоквартирного будинку.
1. Актуалізація облікової інформації співвласника в базі даних.
2. Надання можливості коректного нарахування платежів та передачі цих даних до платіжних сервісів.

3.11. Також метою обробки даних Заявника/Учасника є:

  • обмін інформацією та новинами;
  • встановлення з Заявником/Учасником зворотного зв’язку, включаючи відправлення повідомлень, запитів, обробки запитів та заявок Заявника/Учасника;
  • підтвердження достовірності та повноти даних, наданих Заявником/Учасником;
  • надання Заявнику/Учаснику ефективної клієнтської та технічної підтримки при виникненні проблем, пов’язаних з використанням Web-порталу;
  • визначення місцезнаходження Заявника/Учасника для забезпечення безпеки, запобіганню шахрайства;
  • здійснення рекламної діяльності.

3.12. Адміністратор також обробляє знеособлені дані про Заявника/Учасника, якщо це дозволено в налаштуваннях його браузера (увімкнено збереження файлів «cookie» та використання технології JavaScript).

3.13. Адміністратор здійснює збір даних статистики відвідування Web-порталу. Такі відомості можуть містити інформацію про з’єднання, трафік, браузер Заявника/Учасника, а також про дату, час та тривалість роботи в мережі Інтернет. Знеособлені дані Заявників/Учасників, збір та обробка яких здійснюється за допомогою сервісів інтернет–статистики, використовуються для збору інформації про їх дії на Web-порталі, поліпшення його якості та змісту.

3.14. Адміністратор здійснює передачу даних щодо адреси співвласника об’єднання багатоквартирного будинку та сум нарахованих/виставлених Учасником таким співвласникам до сплати до Кабінету абонента такого співвласника, у разі реєстрації співвласником Кабінету абонента на Платіжних сервісах Адміністратора.

4. Конфіденційність та захист даних

4.1. Безпека даних, які обробляються Адміністратором, забезпечується шляхом реалізації правових, організаційних та технічних заходів, необхідних для виконання в повному обсязі вимог діючого законодавства в сфері захисту персональних даних.

4.2. Адміністратор вживає розумних заходів для забезпечення того, щоб будь-які персональні дані, якими володіє або які обробляє Адміністратор і за які він несе відповідальність, зберігалися в безпеці.

4.3. Заявник/Учасник особисто несе відповідальність за наслідки розкриття персональних даних третім особам. Адміністратор не несе відповідальності за випадкову втрату чи знищення персональних даних, що пов’язані з вразливістю програмного забезпечення чи телекомунікаційних каналів, які Заявник/Учасник використовує для передачі персональних даних Адміністратору. Адміністратор залишає за собою право продати, передати чи іншим чином надати частину або всі персональні дані, у зв’язку зі злиттям, придбанням, реорганізацією або продажем активів Адміністратора, або у випадку банкрутства Адміністратора. У вас буде можливість відмовитися від будь-якої такої передачі, якщо планована обробка персональних даних, що оброблялись Адміністратором, новим суб’єктом буде істотно відрізнятись від тієї, що вказана в цій Політиці.

4.4. Адміністратор використовує стандарти технологічного та операційного захисту інформації від втрати, неправильного використання, зміни або знищення. Однак, Адміністратор не гарантує захищеність від будь–яких загроз, що виникають за межами регулювання Адміністратора.

4.5. Якщо Замовнику/Учаснику наданий (або Замовник/Учасник самостійно встановив) пароль, який дає доступ до функціоналу Web-порталу, Заявник/Учасник несе відповідальність за збереження конфіденційності цього пароля. Адміністратор застерігає Заявника/Учасника не повідомляти цей пароль третім особам.

4.6. Адміністратор забезпечує схоронність даних та неможливість доступу до них не уповноважених на це осіб. Адміністратор надає доступ до даних тільки уповноваженим співробітникам, які надали згоду на забезпечення конфіденційності такої інформації відповідно до вимог чинного законодавства та Адміністратора.

4.7. Дані Заявників/Учасників, а також дані співвласників багатоквартирного будинку, які обробляються Адміністратором, не підлягають продажу, обміну та опублікуванню невизначеному колу осіб (до опублікування не відноситься розміщення таких даних (стосується виключно даних співвласника об’єднання багатоквартирного будинку) в Кабінеті абонента на Платіжних сервісах Адміністратора, доступ до якого програмно та технічно забезпечується співвласнику шляхом реєстрації та авторизації входу).

4.8. Дані Заявника/Учасника не підлягають передачі третім особам, за винятком випадків, передбачених даною Політикою, а також пов’язаних з необхідністю виконання діючого законодавства, та за винятком надання згоди Заявником/Учасником на таке розповсюдження та передачу третім особам (або визначеному колу осіб), а також в інших випадках прямо передбачених даною Політикою конфіденційності. Ми маємо право надати будь–яку особисту інформацію Заявника/Учасника на вимогу правоохоронних органів, за ухвалою/рішенням суду чи в рамках інших законних процедур, або ж на іншу правомірну вимогу згідно з чинним законодавством України.

4.9. Адміністратор може здійснювати блокування даних Заявника/Учасника та/або даних співвласників об’єднання багатоквартирного будинку, що обробляються Адміністратором, з моменту звернення або запиту самого Заявника/Учасника, або співвласника об’єднання багатоквартирного будинку, або їх представників чи уповноваженого органу по захисту прав суб’єктів персональних даних на період перевірки, у разі виявлення недостовірних персональних даних або неправомірних дій.

4.10. Адміністратор може здійснювати трансграничну передачу даних за умови, що до початку здійснення такої передачі Адміністратор має впевненість та гарантії в тому, що іноземною державою, на територію якої передбачається передача даних забезпечується належний захист даних та прав суб’єктів цих даних. Передача даних іноземним державам, які не відповідають вказаним вимогам, може здійснюватись тільки у разі письмового на це дозволу Заявника/Учасника та/або виконання договору, стороною якого є Заявник/Учасник.

5. Зберігання та доступ до даних

5.1. Дані зберігаються в автоматизованих системах і використовуються виключно за призначенням (з метою), визначеною даною Політикою конфіденційності.

5.2. Адміністратор залишає за собою право зберігати персональні дані протягом 10 років з моменту останньої проведеної дії Заявника/Учасника на Web-порталі. Адміністратор може продовжувати зберігати персональні дані, якщо подальша обробка передбачена законодавством для досягнення цілей суспільних інтересів, цілей наукового або історичного дослідження, або статистичних цілей.

5.3. Дані можуть бути видалені Адміністратором в автоматизованій системі Адміністратора на вимогу Заявника/Учасника на підставі його звернення. Видаленню підлягають виключно дані Заявника/Учасника, що були надані Адміністратору.

5.4. Адміністратор може заблокувати доступ до Web-порталу та даних Учасника на підставі вимоги Учасника, а також у разі відсутності оплати за послуги Адміністратора. Дані також можуть бути заблоковані за ініціативою Адміністратора у разі порушення Умов публічної оферти, цієї Політики, а також інших умов, зазначених у відповідних розділах (сторінках) Web-порталу https://nkplus.com.ua.

5.5. Заявник/Учасник вправі направляти Адміністратору свої запити, в т.ч. щодо використання персональних даних, а також у разі виявлення невідповідності в даних, може актуалізувати їх самостійно через внутрішній функціонал Web-порталу.

5.6. Заявник/Учасник має право на підставі запиту отримувати від Адміністратора інформацію, що стосується обробки персональних даних.

6. Заключні положення

6.1. Адміністратор несе відповідальність за виконання умов даної Політики конфіденційності відповідно до законодавства України.

6.2. Адміністратор не несе відповідальності за упущену вигоду, неотриманий прибуток, втрату даних, або будь–які інші збитки Заявника/Учасника, якщо такі виникли при користуванні Web-порталом. Заявник/Учасник використовує Web-портал на власний ризик. Ані Адміністратор, ані будь-яка інша сторона, яка залучена до створення, виробництва або обслуговування Web-порталу, не несе відповідальності за пряме, непряме або випадкове пошкодження, втрату даних, які будь-коли завдавалися та які були спричинені тим, що Заявник/Учасник мав доступ до Web-порталу, користувався ним або сподівався на них, навіть якщо Заявника/Учасника було попереджено про можливість таких пошкоджень та втрат.

6.3. Адміністратор не несе відповідальності за втрату або розголошення даних, якщо це сталося поза волею та регулюванням Адміністратора, з вини або дозволу самого Заявника/Учасника, дані стали публічними до їх втрати та розголошення, були отримані від третьої сторони до їх отримання Адміністратором.

6.4. До даної Політики Конфіденційності та відношенням між Заявником/Учасником та Адміністратором застосовується діюче законодавство України.

6.5. Для питань щодо Політики конфіденційності, Заявник/Учасник може зв'язатися з Адміністратором через Web-портал або використовуючи e-mail: office@novakom.com.ua.

Якщо у вас виникли питання щодо Політики конфіденційності, ви можете зв'язатися з Адміністратором за електронною адресою: office@novakom.com.ua

Logo
Адреса :
Україна, 50006, м.Кривий Ріг, вул. Степана Тільги 11, прим.1
Телефони :
(довідково-інформаційна служба)

мобільні

+38(067) 000-14-88

+38(067) 703-00-13

стаціонарні

+38(05643) 99-0-204

+38(05643) 99-0-205

Графік роботи
Пн-Пт з 8:15 до 17:00